tja tja

Tja, är såååhäär trött men måste börja gå upp lite tidigare för snart börjar jag att jobba och då så börjar vi kl 7. Så då är et ju bara att säga tack och hej till sovmorgonarna. Nu undrar ni säker vad det är jag ska jobba med. Jag ska jobba med att plocka jordgubbar på en jordgubbs planterin som ligger allderles ovanför mitt hus.  Nu ska jag inte prata mer om det tänkte prata om min dag och så.
Idag så ska jag ut och promenera med hundarna och sen så ska jag cykla up till mitt stall....  jippi typ! Men vad gör man inte för sin häst? Allt typ har cyklat upp flera gånger i ös regn bara för att jag ska se att han står upp och ser ok ut. Så vi häst tjejer lite mer än bara bortskämda som vissa kan tro. Men senare idag så ska jag och elin på bio som jag skrev igår. Sen ska jag nog inte göra något mer.
Kramar från mig ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback