Nu SKA jag börja blogga igen

Nu får jag skärpa mig tycker jag....har varit så dålig på att blogg det senaste dagarna och det har bara varit av lata skäl. Så nu så kommer jag att örja uppdatera som vanligt igen och så tänkte jag att jag skulle berätta om min och issacs resa för er. Men det tänkte jag att jag kunde göra i slutet på denna veckan. Så det kommer nog upp då.
Men nu är jag hemma från 2 helt underbara veckor på gullholmen med en massa nya och sköna kompisar och en massa bus och bad. Men det har ni ju hört lite om redan.
Igår kom ju min syrra hem från 3,5 vecka i england. Hon har varit på språk resa där och hon ha haft det helt super duper bra. Shoppat en massa och träffat nya vänner och sånt. Hon hade med sig lite(host host) presenter till oss i familjen. Det kommer att komma ut en blid på vad jag fick och så.
Men ska oxå sätta mig en dag och ladda upp lite blider från gullholmen så att ni kan får se lite mer än bara hamnen.
Kramar från mig ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback