Sista kvällen

Idag är det en tråkig dag då det är sista dagen här på gullholmen. men den kommer ändå så bli grym då jag ska ha girlsen härboch vi ska käka hur mycket godis och dricka hur mycket läsk som hälst. Så dålig kan jag inte säga att den kommer att bli. Men imorgon kommer det att bli värsta tröga dagen då jag ska upp vid 8 och sen så ska jag sitta i bilen i 2 och en halv timma hem. men sen när jag kommer hem då ska jag upp till min lilla tjockis. Som gått på bete i snart 2 veckor så jag förväntar mig att se en tunna till häst när jag kommer till stallet. Men igentligen så gör det inte så mycket då jag själv tycker att det hör lite till sommaren att hästarna får lite mage och så. men hälst inte för stor bara. 
men. Nu kom de så nu måste jag sluta tyvärr. 
Kramar från mig <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback