Tävling?

Ska ha tävling/träningshoppning på gården där vi har hästarna. Mamma ska vara med och Marie (en annan i stallet) och så klart jag. Jag ska hoppa 70 -80 cm tänkte att jag skulle sätta igång lite försiktigt. Ska ha den fram mot nästa vecka så det är ett litet tag kvar.
Hoppade idag på Issac , gick super körde bara lite hinder på raken och tränade på att han inte skulle stressa upp sig och så. 
Sa ju igår att jag hade varigt ute och fotat hästarna i hagen. Här är några smakprov:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Våra fina hästpojkar <3
Vilka härliga foton!

2013-06-26 @ 22:10:29
Postat av: Linda

Vilken fin blogg du har Maja! Jag sparar den som en favorit så att jag kan komma tillbaka och läsa om era hästar & hundar! :) Jättefina kort tar du också! Ha det gott!

2013-06-26 @ 22:16:36
URL: http://www.hagahome.se
Postat av: Marie

Om det ska bli en riktig tävling måste vi ha fika!!

Svar: Aa det måste vi ha!
majaadam.blogg.se

2013-06-26 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback