Stallet klart-> nu städa

Stallet klart för idag. Tog lite mer tid än vad jag trodde då jag red ut med Marie på fina Warenco. Red en riktigt lång sväng med henne och galopperade ganska mycket så hästarna var genom svettiga efter åt.
Jg och Linn red ut en lite mindre runda då vi visste att vi skulle släppa hästarna i en ny hage som jag skrev innan. Skulle fixa hagen oxå så det tog ju sin tid då hoppis ( en häst i stallet) hade manglat hagen i tusen små delar.. Men sånt är häst livet och det är bara att ta vara på det.
Men nu ska jag städa och fixa i mitt rum så att det blir fint, för jag tänkte att jag kanske kunde ta lite bilder på set och lägga ut på bloggen så att ni får se hur det ser ut.
Kramar från mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback