Pyssel i mitt rum

Det blev inte riktigt den dagen jag hade tänkt mig. Den blev bättre. Först så åkte vi och handlade super fina vita lakan som jag har velat haft länge sen så köpte vi garn som jag ska sticka kuddar av. Super fint garn i svart vitt typ. Sen så åkte vi till stallet och Issac var så häääär fiiin. Han lyssnade på minsta lilla och jobbade på super så nu svävar jag typ som på moln på grund av det. ♥
Sen så åkte vi ocg handlade mat inte en så stor grej alls ända tills jag inse att jag kanske inte har det renaste håret i världen och det kryllar av folk jag känner i affären... men det är la bara att försöka att låssas som att jag inte fins. Vilket inte var det enklaste när man har en rutigt rosa skjorta på sig.... Men men sånt är livet.
Men nu så ska jag pyssla i mitt rum och bara mysa med mig själv.
Kramar från mig ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback