Godmorgon ♥

Godmorgon godmorgon! Hoppas att ni har sovit gott för det har jag gjort. Sovt som en gris hela natten såå gått är det. Men nu ska jag inte prata mer om hur jag har sovit och så , nu ska jag prata om hur min dag ser ut.
Idag ska jag upp till stallet och rida Issac. Ska verkligen rida igenom honom idag och känna att allt stämmer. Har inet gjort det på några dar så nu är det allt på tiden. Ska öva på halv halter och få honom avslappnad ovh mjuk i båda varven.I med att han har små problem med det här att vara avslappnad.....men det är ju hans personlighet lite. Men innan jag åker upp till stallet ska jag fixa de sista i mitt rum och så. Ska ta tag i min gaderob som ser ut som ett bombnedslag själv. Sen ska jag nog inte göra så mycket mer idag....eller ju vänta jag ska oxå rensa i mitt land som jag odlar en massa saker i.
Kramar från mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback