godmorgon

Godmorgon på er!
Var ju på bio igår med Elin den var ganska bra. Lite konstig men annars helt ok.
Idag så ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Ska upp till stallet snart men det är ett tag tills dess.
Tog lite bilder på hästarna igår i hagen och när jag tog som mest bilder så kom helt plötsligt en bil åkandes in och stannade vi den damm vid vårt stall. Jag var helt själv på gården så man blev ju lite skraj när det hoppar ut tre helt främmande 20 åriga killar och en dam. Så jag ringde min mamma och frågade om hon visste om det var så att det skulle komma några hit för att bygga eller så men hon sa att hon inte visste nogåt. Så jag ringde ägarna av gården som var borta och frågad om de visste något. Då sa emma dottern i stallet att det bara var några från borås stad som skulle kolla på deras blomsterfält.... då kände jag mig lite dum när hon sa det , för jag hade gått upp och gömt mig i skogen hahahahaha. Men sånt händer.
Men tänkte att jagkunde lägga upp bilderna sen så att ni får se lite vad jag fotade.
Kramar från mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback