Blogga från mobilen?

Hejhej! Ska skriva ett litet snabbt inlägg från mobilen då jag inte har tillgång till en datorer för tillfället... Men men min dg har varigt super med mycket skratt och bus som det alltid blir med Elin. Typ som att vi klädde ut oss och sminkade oss super kul. Hahaha Molly och Hanna som vi överraskade det med höll på att få hjärtstillestånd.
Sen så åt vi choklad doppade jordgubbar och rabarber super gott och enkelt.
Jag har också varigt i stallet idag och "lekt" med Issac. Red i grimma oh bara myste. Sen så tränade jag lite agility med honom. Observera att Issac är inte direkt en super star på det (hosthost) om man får säga då han stannar framför hindret och går över det istället för att hoppa. Men alla kan ju inte vara bra på allt som sagt.
Idag har jag oxå skaffat videofyme så glöm inte att följa mig där!
Kramar frön Maja <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback