Issac

Tänkte dra 15 snabba om Issac. Så här är det:
♥ Han älskar sockerbitar
♥ När han har ätit det så slickar han en i ansiktet.
♥ Han är super rädd för hovslagaren
♥ Han tror att hela världen är i mot honom
♥ Han älskar att rida ut i skogen och mysa med fika
♥ Han var super elak mot Santi i början
♥ I vårt förra stall stod han gämt lös utan grimma i stall gången
♥ Han blir nästan på galen när man hoppar
♥ Han älskar att få vara lös i ridhuset
♥ Han är en liten flickpojke
♥ Han är rädd för nya människor och är väldigt blyg
♥ Han kommer från en ridskola
♥ Ibland kommer han inte i hagen
♥ Han älskar mamma
♥ Han älskar mig
Jag skulle kunna göra en lista å hundra saker, men nu kanske ni vet lite mer om honom.
Här kommer lite bilder på honom:
 
Från när jag hämtade han
 Min första tävling med honom
 
 Bild från förra året
 
 Issac och jag nu ♥
Kramar från mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback