Härskadetståenrubrik

Aa där uppe ska det stå en rubrik som jag inte kommer på ↑
Men men vi ska la inte prata om rubriker inte? Utan vi ska ju prata om min dag.
Så idag har jag inte gjort så mycket kul...så det finns inte så mycket att skriva´men ska försöka att göra det intressant. Jag kan ju börja med att säga att jag har plockat jordgubbar ocg plockat jordgubbar hela 76 liter så det är väldigt mycket jordgubbar kan jag säga. Så jag kan j säga att jag är inte så där jätte sugen på att äta jordgubbar just för tillfället. Sen så har jag solat och sovit på studsmattan. Sen så cyklade(det jobbigaste jag vet typ...) jag till stallet och myste i hagen med Issac och Santi. Hade med mig en godis påse med lite godis som jag tänkte att jag skulle äta och så skulle hästarna få lite morötter som vi hade i stallet. Men det tänkte inte Santi som är världens mat vrak. Så han bet sönder min påse och åt upp innehållet och sen så åt han upp alla morötter när jag gick iväg och hämtade Issac. Så issac fick ingenting stackarn. Men men han är ändå så för fet så det gör ändå inget.
Men sen så gjorde jag inte så mycket mer.
Kramar från mig ♥
Aá jag har glasögon.. så ni kommer nog att få se lite mer bilde med glasögon farm över ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback