Härliga hästar

Ååh blir alltid lika glad när jag kommer upp till stallet. De är alltid lika mysigt att höra hästarna frusta eller bara se ens häst i hagen och bara veta den är ens egen. Jag vet att jag är lyckligt lottad att jag har en egen ponny och jag lovar er att jag försöker att njuta av vartenda stund jag är med honom. Men nu tycker jag att vi släpper det och pratar om vad jag gjorde när jag red idag.
Jag kan börja med att säga att Issac har gått på sommarlov helt och hållet då jag oxå känner att jag vill ta det lite lugnt före vi åker till stugan och så.
Men idag så red vi ut en tur. Vi försökte att hitta en ny stig att rida med vi failade lite om man kan säga så för vi red rackt ut i ingenstans så det var ju inte så lyckat. Men hästarna var ju glada att vi nästan bara skrittade då det är väldigt trötta som jag skrev igår. Men nu så ska jag mysa med familjen och äta så gått.
Kramar från mig ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback