Bryggsväng

Hejhej! Kom precis tillbaka från en bryggsväng. Kollade på det stooooora båtarna och när jag säger stora då menar jag oxå stooora. Det är rent ut sagt gigantiska och så fina. Hade lätt velat ha en sån. Men nu har jag en häst istället som är tusen gånger bättre.
Men ni sitter jag på bryggan och myser och äter melon. Kollar på den sidan som har sol oxå.... Allt så har inte vi någon sol på vår sida på kvällarna. Hahahah men jaja vi klarar oss kan jag säga.
Idag så har jag varit ute i bergen och solat och badat. Vi hade med oss picknick och sånt oxå så det var super mysigt. Men nu är jag typ slut då det tog en timma att gå dit och en timma tillbaka. Men nu ska jag mysa mera. Det kommer kanske lite bilder imorgon på hur det ser ut här.
Kramar från mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback