Lite bloggar

 
 
 
 
 
Tänkte visa er lite vilka bloggar jag läser och så tänte jag visa min förebiöd innom just bloggandet. 
Här är bloggaran:
Nellie berntsson
Tyrashästar
ponnysanning
hanna kero
Här är min helt klart största blogg förebild: 
caroline bågfeldt
jag akan säga att alla bloggarna har jag fasnar för och läser nästa varie dag. Men framför allt så tycker jag om carolines blogg då hon skriver väldigt klokt och det är väldigt roligt att läsa hennes blogg då det altid händer något kul. och sen så tycker jag att hennes ponny chuck är helt och hållet perfekt. Han är rent ut sagt som en oslipad diamant då han inte är helt perfekt som vissa andra ponnysar är. Sådet är det jag tycker är lite charmen med honom och sen så är han lite lik Issac på något konstigt sätt. Neb jag tror det är därför jag gillar hennes blogg s mycket. 
Men nu ser ni vad jag läser och får min insperation från. 
Kramar från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback